niedziela, 5 maja 2013

Venita Balsam koloryzujący w żelu nr: 4 Chna

Niedawno odbyło się moje farbowanie Vanitą Chna 4 i jestem po prostu zachwycona, kolor nasycony elegancki i taki rudy - do tego koloryzacja bez utleniacza więc włosy będą zdrowsze. Ale nie chcę zachwalać i zapeszać zobaczymy co będzie po kilku myciach... a zaczęło się tak:
 
W środę zafarbowałam mój ciemny odrost kolorem 8.43 + 8.0 z Vitalitys, kolor wyszedł pięknie jednak z tytułu iż był świeży to odrobine różnił się od włosów po długości które były już nieco spłowiałe. Ponieważ zapuszczam włosy nie chce ich męczyć co miesiąc farbą oxydacyjną postanowiłam użyć czegoś lżejszego.
Wprawdzie miała kupić color toucha 7.43 ale niestety w hurtowni zabrakło właśnie tego koloru, dlatego też kupiłam Venite.  Z Venitą miałam już do czynienia 3 lata temu, i z tego co pamiętam to włosy były jakoś dziwnie obklejone i farba wypłukała się po ok 6 myciach.
Czytając różne opinie doszłam do wniosku że tzw obklejenie nie było winą farby ale jakiegoś kosmetyku który użyłam wcześniej, dlatego postanowiłam dać szanse tej farbie raz jeszcze, i bardzo dobrze bo efekt po farbowaniu jest bardzo dobry, kolor równy i nasycony.

napiszę do was za parę dni...jak się wypłukuje
 xoxo

12 komentarzy:

  1. Cześć ;-) Mnie od dawna nurtuje pytanie jak uzyskać naturalny rudy kolor włosów? Lekko 'wypłowiały' ale nadal rudy, a nie żółtawy. Większośc farb daje odcień mocnej marchewki, bardzo nasyconej, a ja chciałabym uzysać coś jak najbardziej zbliżonego do naturalnej pieknej rudości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. 8.43 pomieszany z 8.0 pół na pół daje fajny naturalny efekt i dzięki temu że jest zmieszany z natura jest trwały

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde swietne porady dla nas koloryzujacych wlosy chemia! Dziekuje za informacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli miałaś dekoloryzacje przez utlenianie to najprawdopodobniej pozbyła cię ona reszty pigmentu we włosie. W opisanej przez ciebie sytuacji powinno się wykonać zbieg prepigmentacji (przepis na blogu). W większości prepigmentacja pomaga, nie pomaga jedynie wtedy gdy wiązania włosów są rozerwane - wtedy włos nadaje się do ścięcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo serdecznie dziekuje za tak szybka i pomocna opowiedz, juz przeczytalam post o prepigmentacji i jutro pokaze go mojej fryzjerce. Czy moglaby Pani polecic mi jakies konkretne firmy rudych farb?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie większość farb profesjonalnych jest ok:)...nie polecam Majirel
    najlepsze to Vitalitys, Alfaparf, Wella, Renee Blanche

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy na Venite mozna pozniej polozych farbe chemiczna? Na czyst henne tak ale na taka mieszanke nie bedzie problemu?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie będzie problemy, jeśli zrobisz to jenorazowo

    OdpowiedzUsuń
  9. ej! Mam 2 pytania:
    1) Mam włosy kolor ciemny chłodny brąz- to mój naturalny kolor. Chciałabym zmienić kolor na rudy. Chciałabym to zrobić w domu. Jak mam to zrobić? Jakiej farby i rozjasniacza najlepiej użyć?
    2) Mam włosy wysokoporowate. Jakiej odżywki najlepiej używać? Szampon jaki mogę używać to tylko i wyłącznie Head&Shoulders. Po innych szampon mam łupież - testował chyba wszystkie, te tańsze, te drodze, bardziej lub mniej popularne.

    Buziaki, wiola

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli kolor naturalny jest ciemny a chcesz uzyskać rudy należy na początku kolor rozjaśnić do wybranego poziomu, najlepiej poprzez kąpiel rozjaśniającą, następnie położyć wybrany odcień np. 7.44 z oxydantem 6% zakwasić włosy pod koniec farbowania. Często tzw ,,łupież,, wynika z tego iż używamy szamponów z silnymi detergentami i to za często, H&S nie nadaje się do włosów farbowanych na rudo.
    Proponuje zasięgnąć informacji na temat szamponów Euqalibra. lub ziołowego do włosów jasnych Fitomed Odżywka np. ,,Regenerum,, lub Garnier Avocado lub wygładzająca z Yves Rocher.
    pozdrawiam
    p.s też mam łupież jak używam nieprawidłowego szamponu

    OdpowiedzUsuń