środa, 6 lutego 2013

Oznaczenia numeryczne tony i refleksy

Tony
1.czarny
2.bardzo ciemny brąz
3.ciemny brąz
4.brąz
5.jasny brąz
6.ciemny blond
7.średni blond
8.jasny blond
9.bardzo jasny blond
10.ultra jasny blond
Refleksy
.1 popiel
.2 fiolet
.3 złoty
.4 miedź
.5 mahoń
.6 czerwony
.7 zielony
Refleksy literowe/0 naturalny
A delikatnie popielaty
AAintensywny popielaty
G złoty
GG intensywny złoty
M specjalne brązy
KA miedziano-popielaty
AR popielato-czerwony
KG miedziano-złoty
K miedziany
KK intensywny miedziany
KO głęboka miedź
RK czerwono-miedziany
R czerwony
RR intensywny czerwony
RV czerwono-fioletowy
RB czerwono-mahoniowy
RM kasztanowy
S piaskowy
P perłowy
V fioletowy
B niebieski

4 komentarze:

  1. Witam mam mały problem 3 tygodnie temu robiłam dekoloryzacja wlosow później położyłam farbę ruda tylko odrosty mi zlapalo. Chciała bym pofarbowac wlosy farba loreal majirel rudy odcień z oksydantem 9%... czy wyjdzie mi na reszcie wlosow

    OdpowiedzUsuń
  2. Zła decyzja,tu jest potrzebna prepigmentacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie znaleźć bloga na temat pigmentacji?

    OdpowiedzUsuń