środa, 6 lutego 2013

Odświeżacze koloru rudego

Do odświeżania koloru między farbowaniami polecam:
1.Vitality's Art Espresso Colouring Balm ,,Miedź,, - jest to balsam pielęgnacyjny z dodatkiem rudego pigmentu. Bardzo ładnie pachnie utrzymuje się do 2, 3 myc. Balsam rozprowadzam tak jak zwykłą odżywkę po myciu włosów i lekkim osuszeniu - jednak trzymam na włosach dłużej niż zaleca producent bowiem 20 minut - po czy spłukuję i nakładam odżywkę bez spłukiwania.
2.Delia ,,Rudy,,
Szamponetka Delia jest również bardzo fajnym produktem który polecam do odświeżenia kochanych lekko już spłowiałych rudości, mam swoją własną metodę nakładania tej szamponetki, która moim zdanie nie ma żadnych właściwości pielęgnacyjnych . Myję włosy, nakładam lekką odżywkę bez silikonową - po to aby włosy były miękkie i łatwe do rozczesania, spłukuję, lekko podsuszam włosy ręcznikiem po to aby nie były bardzo wilgotne a jedynie lekko podsuszone, nakładam 1/2 szamponetki na 20 minut po czym po 20 minutach dokładam 2 część szamponetki - dokładnie wmasowuje, trzymam na włosach następne 20 minut, spłukuję, nakładam odżywkę bez spłukiwania. Taka metoda daje u mnie najintensywniejszy kolor który utrzymuje się do 3 myc.

Używałam też wiele innych produktów które zupełnie się u mnie nie sprawdziły tz. albo w ogóle nie było efektu albo nie podobał mi się kolor jak np: szampon ce-ce do włosów rudych, balsam koloryzujący Revlon kolor 7.40, pianka 7.44 ,,color Mousse,, oraz płukanka Illum, Artego maska odświeżająca kolor
IT’S COLOR artego MELON.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz